З огляду на швидкі темпи розвитку інформаційних технологій, кожна сфера намагається якомога більше використовувати комунікації, беручи до уваги їх на всіх рівнях розвитку своєї кампанії.
Не залишився осторонь і медичний центр «Ехокор», який іде в ногу з технічним прогресом. Залучаючи новітні методи в поле діяльності нашого центру, ми зупинились на онлайн-консультаціях.
Клініка «Ехокор» створила покращені умови надання медичних послуг належної якості в межах дистанційного режиму. Перш, ніж запровадити вищезгаданий метод в перелік напрямків «Ехокор», ми зосередились на детальному вивченні даної сфери на теренах української медицини. Грунтуючись на наказі МОЗ України від 19.10.2015 № 681 «Про затвердження нормативних документів щодо застосування телемедицини у сфері охорони здоров’я», зуміли провести аналіз необхідності застосування телемедицини як такої.
Робота з різними групами клієнтів
Маючи істотні підтвердження затребуваності такого методу, виокремили ланки, які наші лікарі зможуть об’єктивно оцінити в ході дистанційної роботи. А саме:
- надання повторної консультації профільним спеціалістом. Оскільки вже є існуючий збір анамнезу, обстежень, аналізів та висновку лікуючого лікаря (спеціаліста первинної ланки, як правило, сімейного лікаря);
- первинні консультації пацієнтів, яких розділяє відстань. Віддалені місцевості, які унеможливлюють особисті консультації в нашому центрі, не повинні слугувати обмежуючим фактором для надання медичної допомоги;
- подальше введення постійних пацієнтів з метою моніторингу лікування. Консультації можливі як на території України, так і за кордоном;
- професійна консультація нашого вузькопрофільного спеціаліста з Вашим безпосереднім лікарем для визначення правильної тактики лікування у разі сумніву постановки діагнозу.
Етапи консультації
Етапи успішної консультації, які дозволяють припустити найбільш вірну стратегію лікування дистанційно:
- інтерпретація вже наявних результатів обстежень;
- формування плану необхідних додаткових обстежень;
- постановка діагнозу;
- складання плану лікування;
- проведення динамічного спостереження пацієнта і контролю процесу;
- виконання плану обстеження або лікування.
Механізм проведення консультації
Механізм отримання онлайн-консультації полягає в наступному:
- Подача заявки щодо надання даної послуги на електронну адресу медичного центру «Ехокор». Безпосередньо в листі чи у вкладенні описати наявну проблему зі здоров’ям, щоб спеціалісти нашого центру змогли визначитись щодо профілю лікаря для ведення онлайн-консультації; чи безпосередньо вказати спеціаліста, в якого ви б хотіли проконсультуватись; у випадку порожньої заяви, онлайн-консультацію проведе сімейний лікар.
- Резервація заяви від 1 до 3 днів для узгодження з лікарем, ознайомлення з Вашою проблемою.
- Інформування пацієнта щодо дати проведення консультації.
- Погодження обидвох сторін.
Умови проведення онлайн-консультації:
- Встановлення skype-зв’язку на персональний комп’ютер пацієнта.
- Наявність відеокамери.
- Обов’язкове попереднє внесення коштів за послугу на реквізити медичного центру «Ехокор» після узгодження з адміністрацією центру.
В завершення щодо введення нового методу обслуговування пацієнтів, спеціалісти строго рекомендують при погіршенні стану пацієнта не чекати на онлайн-конультацію, а викликати швидку допомогу, оскільки онлайн-консультації не передбачені для ургентних станів з боку кардинального погіршення здоров’я.
Телемедицина дає змогу долати кордони, неоднорідність території, є супутньою в допомозі фаховою порадою. В той же час, не може повністю замінити особисті консультації, що являють собою огляд пацієнта та збір анамнезу.
Ми вбачаємо великий стрибок в розвитку медицини із застосуванням даного методу. Сподіваємось на корисність його запровадження в перелік послуг медичного центру «Ехокор».
Для онлайн-консультації натисніть на значок «Skype», що розміщений нижче.
Skype: Медичний центр Ехокор